Yenişarbademli Kaymakamlığı tarafından düzenlenen Kurumlar Arası Voleybol Turnuvası, büyük bir heyecan ve coşku içerisinde tamamlandı. İlçedeki kurumları bir araya getiren turnuva, sporun birleştirici gücünü bir kez daha ortaya koyarak renkli görüntülere sahne oldu.
Turnuva sonunda şampiyonluk ipini göğüsleyen Toplum Sağlığı Merkezi takımı büyük bir başarıya imza atarken, ikinci sırayı Muhtarlar takımı elde etti. Dereceye giren takımlar, turnuva boyunca gösterdikleri mücadele ve sportmenlik ile takdir topladı.
Turnuvaya katılım sağlayan tüm takımlara, sahada ter döken sporculara ve müsabakaları tribünlerden takip ederek destek veren vatandaşlara teşekkür edildi. Etkinlik boyunca ilçede oluşan birlik, beraberlik ve dayanışma ortamı ise memnuniyetle karşılandı.
Yenişarbademli Kaymakamlığı ve ilgili kurumlar, sporun yaygınlaştırılması ve kurumlar arası dayanışmanın güçlendirilmesi amacıyla benzer etkinliklerin devam edeceğini belirtti.