İlçemiz Fatih İlkokulu ve Ortaokulu’nda eğitim gören anasınıfı, 4-A ve 8. sınıf öğrencileri için mezuniyet töreni düzenlendi. Öğrencilerin karne heyecanı ve mezuniyet sevinci, aileler, öğretmenler ve vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleştirilen programda hep birlikte paylaşıldı.
Belediye Başkanımız Mehmet Özata’nın da katıldığı törende öğrenciler, hazırladıkları gösterilerle izleyenlere keyifli anlar yaşattı. Renkli görüntülere sahne olan etkinlikte öğrenciler mezuniyet coşkusunu doyasıya yaşarken, aileler de çocuklarının bu özel gününe tanıklık etmenin mutluluğunu yaşadı.
Program boyunca öğrenciler ve öğretmenlerle yakından ilgilenen Başkan Özata, mezun olan öğrencileri tebrik ederek eğitim hayatlarının yeni döneminde başarılar diledi. Öğrencilerin geleceğe güvenle hazırlanmasının önemine vurgu yapan Başkan Özata, eğitimin her aşamasında gençlerin yanında olmaya devam edeceklerini ifade etti.
Etkinliğin ardından değerlendirmelerde bulunan Başkan Özata, “Mezun olan tüm öğrencilerimizi tebrik ediyor, başarı dolu bir geleceğe adım attıkları yeni eğitim-öğretim hayatlarında her zaman en büyük destekçileri olacağımızı bir kez daha vurgulamak istiyoruz. Yolları ve bahtları açık olsun.” dedi.
Öğrencilerimizin yetişmesinde emeği bulunan öğretmenlerimize ve ailelerimize teşekkür ediyor, mezun olan tüm öğrencilerimize başarılarla dolu bir gelecek diliyoruz.