Belediye Başkanımız Mehmet Özata, Bakanlık Merkez Stajı dolayısıyla ilçemizden ayrılacak olan Kaymakam Fatih Gürbüz için bir teşekkür mesajı yayımladı.
Kaymakam Fatih Gürbüz’ün görev süresi boyunca ilçede kurumlar arası uyumun güçlenmesine katkı sağladığını ve vatandaşlarla kurduğu yakın iletişimle takdir topladığını belirten Başkan Özata, mesajında şu ifadelere yer verdi:
“İlçemizde görev yaptığı süre boyunca devletimizin şefkatli ve güçlü yüzünü vatandaşlarımıza hissettiren, uyumlu çalışmaları ve samimi yaklaşımıyla gönüllerde yer edinen Kaymakamımız Sayın Fatih Gürbüz’e emekleri için teşekkür ediyor, Bakanlık Merkez Stajı dolayısıyla ilçemizden ayrılacak olan Sayın Kaymakamımıza yeni görevinde üstün başarılar diliyor, ilçemize kattığı değerler ve bıraktığı güzel izler için şükranlarımı sunuyorum. Yolunuz ve bahtınız açık olsun.”